5.04.2009

Pokażcie mi swoje liście


Show me your leafs
Originally uploaded by marcin.wisnios

Dziś na Mokotowie odbył się coroczny marsz miłośników suszu i kolekcjonerów liści.

Największe okazy prezentowali zbieracze z całej dzielnicy.
Na pobliskiej połaci zieleni, przy zbiegu ul. Domaniewskiej i Abramowskiego, zapaleni hobbyści mogli wysłuchać, przygotowanych specjalnie na tę okazję wykładów. Swoje utwory prezentowała również zaprzyjaźniona grupa seniorów - Wibratton.

Nad porządkiem czuwał dzielny radiowóz marki VW oraz jego nie mniej dzielna załoga.

6 komentarzy:

trava pisze...

Tak, tak!! Też ich widziałam !!

kamil pisze...

Kominy śliczne.
A tłumaczenie kaczki wymiata. B-)

Marcin Wiśnios pisze...

Gdybym nie wiedział, że oglądałeś inne moje zdjęcia na flickrze, odniósł bym wrażenie, że musisz przyjmować wyjątkowo dobre substancje halucynogenne, aby wydedukować coś takiego z wpisu, który skomentowałeś.

Marcin Wiśnios pisze...

A krzyżówka to cross duck ;-) I nie jest to mój pomysł... mimo tego, że wielkanoc blisko.

kamil pisze...

Ok.
Ale podejrzewam, że wytłumaczyłeś mnie z pobudek egoistycznych. Żeby nie musieć odpowiadać na policji. Kim jest ten Kamil co pali i co Ciebie z nim łączy. B-))))

Marcin Wiśnios pisze...

I tak właśnie się kończy komentowanie komentarzy psychologów, psychiatrów i wróżek - zawsze cię rozgryzą.