22.01.2007

Total Search Strings

Siadłem sobie przed chwilą aby zgłębić prawa rządzące stanem licznika na stronie Koncentratu.
Wędrując po kolejnych stronach statystyk znalazłem tabelkę z frazami, które jeżeli dobrze rozumiem wpisywali ludzie w wyszukiwarce, a które zaprowadziły ich na moją stronę. Przyznam, że rozbawiły mnie do łez. Oto kilka z nich.
  • po japońsku śmierć
  • duże źrenice
  • piotruś co się stało
  • świat nie jest domem mym
  • jego jądra
  • pieścić twoje ciało
  • łono dziewicze
Z powyższego zestawienia specjalnie usunąłem hasła, które potrafiłem w większym stopniu powiązać z treścią informacji zawartych na moich stronach. No może poza jednym, ale to już pozostawię dociekliwym.

I niech mi ktoś spróbuje powiedzieć, że cały świat nie kręci się wokół nieszczęść ludzkich i dupy.

1 komentarz:

Magdalena pisze...

zebys wiedzial...bo mnie sie wszystko z dupa kojarzy ;)